Even voorstellen....

Hallo lieve volgers en nieuwe volgers,

Op deze blog zullen wij regelmatig avonturen delen over ons geocaching verslaving haha... Want dat is het zeker wel.

Laten we beginnen met een voorstelronde.

Ik , Henrike , ben 26 jaar. Wij wonen in het Prachtige noorden van Nederland. Friesland! Samen met Jacob (30) vormen wij TeamSumarders. Jacob en ik zijn  inmiddels 9 jaar samen , en hebben al heel wat paden samen bewandeld. Niet alleen op geocaching gebied, maar op meerdere vlakken. Na een heftig jaar van een burnout, zijn wij gestart met dit spel. Geen idee hoe we er bij kwamen, maar sinds dien , vooral een grote hobby van mij. 

Naast het caches zoeken, leer ik nieuwe mensen kennen, en doe ik leuke contacten op via insta! (@gc_teamsumarders)

Ik ben ontzettend dankbaar dat ik deze hobby heb ontdekt. 
Ik hoop veel avonturen met jullie te kunnen delen! 

Groetjes , Henrike 




Reacties

  1. Oh wat leuk, nieuwe bloggers! Mooie verhalen.
    Veel plezier en succes met jullie blog.
    Groetjes,
    GEOrg

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geotour Kop van Drenthe - Vrouw Lebbe

Henrike helpt de paashaas! 10.03.2021

Alleen op pad! 😁 Op naar de 1000!🥳