Henrike helpt de paashaas! 10.03.2021

Hahah die titel begint al leuk! Vinden jullie niet??? 

Vandaag eerst een bezoekje gebracht aan de tandarts , waar ik gelukkig zonder minpunten door de keuring ben gekomen! Dat is altijd fijn. Voor hierna had ik een leuk trailtje uitgezocht van 4 km in Drachten. Maar mijn rechter kuit wou niet mee werken. Heb vanochtend een workout gedaan, maar is denk ik niet helemaal goed gegaan..

Zo als je hier boven er al uit kunt maken, ben ik (zijn we) gek op trailtjes.. Mooie rondjes in een natuurgebied of een serie leuke caches. 

Toch wou ik graag gaan cachen, maar ja een plan B had ik nog niet echt. Wel was mijn oog gevallen op nieuwe caches in drachten. Waar onder ook een paas serie! Ik op zoek naar nummer 1 , Deze was relatief snel gevond en persoonlijk vond ik hem leuk aangekleed.


Dit smaakte naar meer.. De serie bestaat uit 6 Tradi’s en een bonus. Wat ik wel minder vond is dat ik heel drachten door moest , om mijn serie te voltooien. Maar alle caches waren redelijk snel gevonden, en te herkennen aan hun kleurige deksel.


Onderweg kwam ik nog meer Geocachers tegen. Waaronder een vader met drie kids! Zo lief, kids voor op met de gps en zoeken maar. Deze serie is ook erg leuk met kinderen! Leuk om kinderen zo bezig te zien! En dan dat enthousiasme als ze hem gevonden hebben, erg leuk! 

Even een praatje gemaakt en de tocht vervolgt. Want om de paashaas te vinden moesten de cijfer allemaal even in elkaar geplakt worden... Maar gelukkig liet de Paashaas zich snel vinden.😊 En zo was ik toch maar even een flinke hulp! 


Bedankt weer voor het lezen van deze blog! 

Op naar meer leuke avonturen! 

Groetjes , Henrike 

Benieuwd naar de GC-code??
Pasen in drachten - 1 : GC974R9


Reacties

Populaire posts van deze blog

Geotour Kop van Drenthe - Vrouw Lebbe

Alleen op pad! 😁 Op naar de 1000!🥳