Alleen op pad! 😁 Op naar de 1000!🥳

Vandaag een vrije zaterdag, na veel (geo)vrienden gevraagd ten hebben , besloten om alleen op pad te gaan. Best een beetje wennen haha, maar we gaan er voor. Het weer is erg wisselend een het waait nog al als ik aankom, bij nummer 1 van de helikopter trail. Alles bezakt en bepakt in de fietstassen tegen. Onderweg kom ik nog een ouder echtpaar tegen die de trail lopend doet. Super knap! (17,5 KM is niet niks! )

De caches waren vaak van een afstand te zien en dus snel te loggen. Zo in je eentje, gaat dat best wel vlot.. lekker op eigen tempo fietsen🤩.. De puzzels vooraf waren erg leuk, soms wel even puzzelen, maar goed dat hoort er bij. Na nummer 16 was ik even in de war..... Huh is er geen 17 of ben ik eentje vergeten te puzzelen. Ik besluit verder te fietsen en tussen door te kijken of ik nog een cache tegen kom voor nummer 18. En ja hoor, hebbes ook nummer 17 nog in de pocket!

De fietsttocht zelf vond ik verder niet heel bijzonder, maar was gewoon oke. Echt fotogeniek was het landschap niet. vanaf nummer 40 was het wel uitkijken geblazen met Eikenprocesie rupsen.. Wel alle caches goed en veilig kunnen vinden.

Na nummer 50 even snel rekenen, en tadaaa daar was ook de bonus. Deze werd ook snel gevonden.Na deze logs stond de teller op 995! Nog vijf te gaan! 🥳








Die vijf moesten natuurlijk ook nog lukken! Ik heb mijn oog laten vallen op de serie “ Slimme caches”
In totaal zijn er twaalf caches, waarvan ik vandaag 4 gedaan heb. Dit in de buurt van Stadskanaal. Deze caches zijn heuze veldpuzzels , zo leuk! Ik ga niet veel verklappen , want ze zijn veels te leuk om zelf te doen. Ik heb iets met klokkijken,vlaggen, zien en voelen , en afbeeldingen gedaan. Bij het zien en voelen mijn 1000 cache gehaald. Allemaal favo knallers , dit zijn ze zeker waard! Al met al een top dag gehad, wel alleen , maar 55 caches kunnen loggen💪🏻  En Natuurlijk de 1000 found te pakken! Heel gaaf 🥳




Welke GC code??

Helikopter 1 - GC96RZ7

Slim klokkijken - GC7EME3 ( de rest wijst voor zich)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geotour Kop van Drenthe - Vrouw Lebbe

Henrike helpt de paashaas! 10.03.2021